TQM (Total Quality Management)

TQM (Total Quality Management)

Ποιους αφορά:

Ένα ανθρωποκεντρικό workshop το οποίο εξετάζει την έννοια του TQM και την πιθανή εφαρμογή του κατάλληλου σχεδίου TQM.

 Τι θα μάθουν:

Το workshop αυτό στοχεύει σε μία ευρεία ποιοτική προσέγγιση της διοίκησης μιας επιχείρησης, βασισμένη στην αρχή της «πλήρους ικανοποίησης του πελάτη», (εξωτερικού ή εσωτερικού). Αρχές και τεχνικές απαραίτητες για την εγκαθίδρυση μιας TQM-κουλτούρας και ενός ποιοτικού ήθους, σε όλα τα επίπεδα μιας εταιρίας. Το πρόγραμμα περιλαμβάνει επίσης αναφορά στις τεχνικές βελτίωσης της ποιότητας και επίλυσης σποραδικών ή χρόνιων προβλημάτων που μπορούν να εφαρμοσθούν από τον σύγχρονο Manager. 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ:

Α.  Ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΠΟΥ ΜΑΘΑΙΝΕΙ


Μάθηση και αλλαγή

Διαδικασία αλλαγής

Ασυνέχειες

 

Β.  Ο ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΩΣ ΣΥΣΤΗΜΑ


Οι πέντε βασικές αρχές

Αλληλεπιδράσεις

Μοντέλο σκέψης

 

Γ.  ΟΛΙΚΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ


Φιλοσοφία της ολικής ποιότητας

Εργαλεία της ποιότητας

Δ.  ΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ


Φιλοσοφία του ανασχεδιασμού

Εργαλεία

Προβλήματα και τρόποι αντιμετώπισης

 

Ε.  ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ


Πρότυπα της σειράς ΙSO-9000

Η μετα-ISO εποχή


Ώρες μαθημάτων: θα καθοριστούν
Διάρκεια: 12 ώρες

Πληροφορίες: +30 2102016406, φαξ: +30 210 2285958

Χαρά Φροντιστή-Front Desk Manager

* Δυνατότητα Χρηματοδότησης Από το ΛΑΕΚ 0,45%

ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ..